熱門文章

2014年5月10日 星期六

《多啦A夢》出美國版 劇情大改惹來怒罵


ドラえもんがメイドインUSAでディズニーチャンネルに登場
深受歡迎嘅日本漫畫《多啦A夢》將喺迪士尼頻道嘅姊妹頻道「Disney XD」播放,由朝日電視台同藤子. F.不二雄公司委託美國工作室製作英語版,為咗配合美國文化同生活習慣,漫畫入面嘅角色會加上英文名,包括大雄叫Noby、胖虎叫Big G、小夫叫Sneech、靜香叫Sue。



情節方面亦有所改動,例如溫文儒雅嘅靜香會變得男孩子氣,經常抱住公仔就會改為拎住本日記。

唔單只咁樣,據《報知體育報》報道,英語版《多啦A夢》入面嘅角色由用筷子改為用叉食飯,錢方面,日元變咗美金,大雄爸爸瞓嘅榻榻米畫面會被刪除


由於影視條例禁止,多拉A夢大啖大啖食豆沙包嘅情節都會縮減。以上嘅改動,惹來好多日本網民怒罵四起,佢哋認為「這不是《多啦A夢》」、「配合美國人的喜好卻傷害原作」,將《多啦A夢》改到咁,已故作者藤子. F.不二雄會點諗呢﹖





沒有留言:

張貼留言