熱門文章

2014年4月3日 星期四

EXILE示範整點心


日本男子組合EXILE嘅三位成員TAKAHIHO、AKIRA同MAKIDAI,應香港旅遊發展局邀請,再度以香港觀光親大使身份訪港,於尖沙咀海運中心出席活動。EXILE三子今次會留港三天,不但會試港式美食、睇港產片,仲會拍宣傳片返日本用嚟宣傳香港。

三子今早品嚐完米芝蓮級嘅點心後,仲由點心師傅帶領下,試整春卷及燒賣等中式點心,在場過百fans一見偶像出手,即時尖叫。TAKAHIHO話:「剛才8點起床飲茶點心,食完竟能試整,認真好玩。」AKIRA就賣口乖:「會回國分享香港美食及夜景,但最愛就是香港電影,會去拍港產片的場景看看。」不過MAKIDAI就表示今日香港天氣唔好,未能登上山頂睇景色,而感到遺撼。對於EXILE主音ATSUSHI傳會離隊,EXILE三子話佢係唔會參與秋季巡唱,但會負責組合嘅未來發展,而且組合絕唔會解散喎,又話4月尾就會有新成員加入,肯定令大家好期待喎。

沒有留言:

張貼留言