熱門文章

2014年7月20日 星期日

《多啦A夢》百寶袋戲票套裝


多啦A夢3DCG電影《STAND BY ME ドラえもん》8月8日日本上映,大家期待嗎!日本最近已經開始預售戲票,仲出了啦A夢四次元百寶袋或者風呂敷手巾仔戲票套裝給支持者一齊預訂,百寶袋或者風呂敷入面可以裝戲飛,成人賣2000円,小童1400円,帶埋去戲院相當有愛!






《STAND BY ME ドラえもん》同步仲出咗好多周邊產品,有T恤、領呔、手巾仔、杯等等,多啦A夢迷小心睇實銀包。



《STAND BY ME 多啦A夢》(STAND BY ME ドラえもん)是一部獻給《多啦A夢》藤子.F.不二雄誕辰80週年的3D電影,預定在2014年8月在日本上映。電影結合了《從未來之國千里迢迢而來》、《大雄的結婚前夜》、《再見多啦A夢》和《多啦A夢回來了》的經典劇情。監督為八木龍一。




沒有留言:

張貼留言